PLÁN

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

4.týden

 

 

3.týden

 

 

 

 

 

 

 

2.týden

1.týden

 

 

 

 

DATUM DEN OD DO KDE INFO
05.10. PO 16:15   ROZVIČENÍ  
  PO 16:30 17:20 POSILOVNA  
  PO 17:45 19:00 LED  
  PO 19:15 19:30 PROTAŽENÍ  
06.10. ÚT 06:00 07:00 LED  
  ÚT 15:45   ROZCVIČENÍ  
  ÚT 16:30 17:45 LED  
  ÚT 18:00 18:15 PROTAŽENÍ  
  ÚT 18:30 19:00 VIDEOROZBOR  
07.10. ST 15:15   ROZCVIČENÍ  
  ST 16:00 17:00 LED  
  ST 17:15 17:30 PROTAŽENÍ  
  ST 17:30 17:45 HODNOCENÍ, NOMINACE  
08.10 ČT 15:00   ODJEZD  
  ČT 18:00   HC DUKLA JIHLAVA - HC TÁBOR  
09.10. 15:00   ROZCVIČENÍ  
  15:45 17:00 LED  
    17:15 17:30 PROTAŽENÍ  
    17:45 18:15 HODNOCENÍ  
10.10. SO 10:45   SRAZ  
  SO 12:00   HC TÁBOR - HC DUKLA JIHLAVA  
11.10. NE ---- ---- VOLNO  

 

Říjen 2020

Listopad 2020

Prosinec 2020

Leden 2021

Únor 2021

Březen 2021

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

OD 04.05.2020 JSOU TRÉNINKY SPOLEČNĚ V OKOLÍ ZIMNÍHO STADIÓNU TÁBOR. VÍCE INFORMACÍ V SEKCI KALENDÁŘ AKCÍ!

S SEBOU: 2XTRIKO, 2X MIKINA, VHODNOU OBUV, ŠVIHADLO

Z HYGIENICKÝCH DŮVODŮ (NAŘÍZENÍ VLÁDY) NESMÍ KLUCI VYUŽÍVAT ZÁZEMÍ ŠATNY VČETNĚ SPRCHY (WC JE ZPŘÍSTUPNĚNO)

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahoj pánové,

zdravím vás do vašich domovů. Bohužel jsme nuceni vzhledem k momentální situaci v ČR začít novou sezónu zcela nestandartně. Nemáme s tím zatím zkušenosti, teda já určitě ne a vy si myslím, že také ne. Musíme prostě začít trénovat i za této situace, protože ty síly budeme potřebovat až do konce sezóny a nikoho nebude zajímat, jestli jsme v  létě trénovali nebo ne. Na základě těchto skutečností jsem se s kolegy rozhodl, že prostě zkusíme začít takhle a budeme čekat, až nás k sobě pustí. Všichni věříme, že to nebude moc dlouho trvat.

Vytvořil jsem vám první týdenní skladbu tréninku, která je pochopitelně trochu jiná, než by byla, kdybychom mohli trénovat společně. Co se týče zatížení a objemů, je zhruba stejná, jako by byla při společném tréninku, ale je samozřejmě jednodušší, co se týče vybavení na trénink. Začneme takto, budeme spolu komunikovat a začneme do tréninku přidávat věci tak, abyste je byli (co se týče sportovního vybavení) schopni dělat.

Kdyby vám bylo něco nejasného, kdykoliv mi můžete (nebo samozřejmě kolegům) zavolat pro vysvětlení. Kdo má ještě nějaké zdravotní omezení, netlačte to přes bolest. Po prvním týdnu si vše zhodnotíme a eventuálně vám trénink přizpůsobíme aktuálnímu zdravotnímu stavu. Chtěl bych vás poprosit, abyste mi po prvním týdnu každý napsal krátkou zprávu ( tři, čtyři věty), ve které mi sdělíte, co jste zvládli, jak se cítíte a jestli vás něco nebolí. Moje e-mailová adresa: matusik@dividend.cz. Jestli nemáte zavedené adresy na jméno, ale na přezdívky nebo nějak podobně, podepište se mi jménem, abych věděl od koho zpráva je.

Pokud si chcete i k této porci tréninku přidávat, OK to je v pořádku. Tenis, kolo, kolečkové brusle, stickhandling nebo co Vás ještě napadne, je jedině dobře pro Vás.

Takže pánové, s chutí do práce a těším se, až se budeme scházet na našem zimáku.


 

Mějte se a zatím čus Tomáš Matušík

 

ke stažení

Trenink dorost covid 19 - 2.týden.pdf (38193)

 

 

 

 ke stažení

Trenink dorost covid 19 - 1.týden.pdf (36208)